chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

versterk uw klantenservice met inzicht en data-integratie 

Bij Hanssens Beyond Telecom zijn we overtuigd van de kracht van data-integratie in communicatieplatformen. Zo komen jouw klanten steevast bij de juiste medewerker terecht, zonder verwarrend keuzemenu. Het resultaat: een tevreden klant en een efficiënte dienstverlening waar geen kostbare tijd verloren gaat bij het doorverbinden.

Hanssens Telecom SF 2024 0708

gemoedsrust voor zowel klanten als werknemers

Met data-integratie jouw centraal onthaal ontzorgen? Doordat inkomende oproepen automatisch worden gescreend en doorgestuurd naar de juiste afdelingen, is menselijke tussenkomst niet langer nodig. Voor medewerkers betekent dit een enorme tijdsbesparing omdat ze direct toegang hebben tot alle relevante klantinformatie op hun scherm. Die interessante data wordt gewonnen uit diverse bronnen zoals CRM, ERP, ticketingsystemen of zelfs eenvoudige Excel-bestanden. En zo krijgt jouw team meteen het totaalplaatje van elke klant.

Data-integratie hoeft trouwens niet ingewikkeld te zijn; zelfs met eenvoudige data kunnen grote stappen worden gezet. De experts van Hanssens Beyond Telecom staan klaar om jouw organisatie efficiënter te laten werken.

  • Onthaalmedewerkers krijgen inzicht uit verschillende bronnen zoals Excel, ticketingsystemen en zelfs CRM of ERP

  • Inkomende oproepen worden automatisch gescreend en naar de juiste dienst doorverbonden

de voordelen van data integratie

  • Krijg het totaalplaatje over je klanten en hun noden
  • Verlies geen tijd met het doorverbinden van klanten
  • Verhoog klanttevredenheid met betere customer service

bespreek alle mogelijkheden met een van onze experten.