Hanssens - beyond telecom

Bubble CRM integratie

versterk jouw klantencommunicatie

 

met de Bubble pop-up integreer je CRM-, ERP- en administratiesoftware met jouw telefonieplatform.

 

Bij een inkomende en/of uitgaande oproep zie je direct een melding op je scherm met relevante klantinformatie en kan je direct de contactfiche openen of een andere actie uitvoeren. Bubble bewaart ook recente oproepgegevens om gemakkelijk op te zoeken welke Bubble-gebruiker het laatst een specifiek contact heeft gebeld. Na het gesprek is het mogelijk om automatisch een gespreksregistratie op te slaan onder de contactfiche, inclusief de gespreksnotitie die je tijdens het gesprek hebt gemaakt.

 

  • gespreksregistratie
  • direct relevante informatie beschikbaar
  • zien met wie als laatste gesproken is
  • met één klik de juiste relatie openen
  • minder handelingen, tijdsbesparing

 

+200 CRM/ERP integraties

Bubble integreert je nieuw of bestaand telefoniesysteem met meer dan 200 CRM/ERP software pakketten zoals Odoo, Teamleader, HubSpot, AFAS… alsook populaire service management oplossingen zoals TOPdesk.

wil je ook kennis maken met de hanssens experience ?

contacteer onze experts