communiceren via MS Teams
bellen, videoconferencing en customer experience via het Microsoft Teams ecosysteem

Microsoft profileert Teams als een centrale hub voor teamwerk en brengt alle communicatieplatformen samen binnen één applicatie. Het is de centrale werkplek voor chats, conversaties en meetings, sharen van documenten, enz. Deze cloudgebaseerde werkplek brengt alles wat een team nodig heeft samen in één beveiligde oplossing. Microsoft Teams verlegt de grenzen op het vlak van efficiënte communicatie en samenwerking vanaf één locatie, wat de productiviteit van je Microsoft Teams en je organisatie gevoelig verbetert.
Ook hier gaat Hanssens opnieuw een stap verder en bieden we meerwaardes op vlak van telefonie, video en klantenervaring.
Van slimme en hybride integratiemogelijkheden tot efficiënte add-ons en third party applicaties.

haal meer uit jouw Microsoft Teams

bellen via Teams on premise ...
via direct routing
Met Microsoft Phone System Direct Routing kan de lokale telefonie-infrastructuur verbonden worden met MS Teams, onafhankelijk van het type lijn, serviceprovider of type abonnement. Zo is het dus mogelijk om de bestaande provider en tariefplan te behouden. We doen dit door een voor Teams gevalideerde Session Border Controller te installeren tussen het Microsoft Teams Phone systeem en de lokale buitenlijnen.
in combinatie met jouw (bestaande) telefooncentrale
Het feit dat je wenst gebruik te maken van Teams als (gedeeltelijke) telefonieoplossing betekent niet dat je je huidige investering dient weg te gooien. Een hybride oplossing in combinatie met bv. een bestaand mobiele DECT-systeem biedt veel mogelijkheden en zorgt voor zekerheid. Daarnaast is een hybride opstelling ook vaak een migratie oplossing waarbij je medewerkers stap voor stap kan overzetten naar een nieuw platform.
of full cloud telefonie
Hanssens Beyond Teams is een full cloud hosted telefonie oplossing en vraagt een absoluut minimum aan telecominvesteringen. Het is niet nodig om een eigen Session Border Controller-oplossing aan te schaffen. Voor een maandelijks bedrag maak je gebruik van het Hanssens Voice platform in de cloud.

customer experience via MS Teams
call queuing, slimme routering en attendant console
Specifieke functionaliteiten zoals geavanceerde routering, een operator console en een contactcenterapplicatie zijn standaard niet aanwezig in de Microsoft Teams. Met Luware Nimbus of Roger365.io kan je je Teams omgeving uitbreiden met een intuïtieve customer service-oplossing.
social messaging
Maak van Microsoft Teams de centrale communicatie hub in jouw organisatie door een naadloze integratie met sociale media kanalen zoals WhatsApp, Facebook, Twitter en SMS.


videoconferentie via MS Teams
van huddle rooms tot board rooms
Uiteraard kan je videobellen via Microsoft Teams vanop je laptop of PC. Maar meestal biedt dit onvoldoende kwaliteit en comfort. De professionele Yealink MS Teams videosystemen bieden one-touch om deel te nemen aan een videocall, samen met een premium video- en audio-ervaring en een consistente Teams ervaring.