chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

uitdagingen

Bij Hanssens weten we dat er twee grote uitdagingen zijn voor ieder bedrijf. Enerzijds moet de klantervaring optimaal zijn, anderzijds is het ook een must om van de werknemerservaring een positief verhaal te maken. De Hanssens Experience biedt voor beide uitdagingen alle mogelijke oplossingen aan.

Ontdek hier op welke manieren wij jullie bedrijf volledig kunnen ontzorgen met slimme communicatie oplossingen.

Hanssens Nov 2021 Zoutman 32

klantenervaring

naadloze klantinteractie

Een toonaangevend keukenbouwbedrijf zocht naar de optimale customer journey. Dat is een uitdaging die ze trouwens delen met vele spelers uit de sector. Want hoe verzeker je een naadloze klantinteractie van het eerste bezoek in de showroom tot het finale telefoongesprek om te klinken op een nieuwe keuken?

Hanssens Beyond Telecom gaf vorm aan een geavanceerd systeem voor de vlotste klantinteractie. Zo wordt de klant steeds automatisch verbonden met de verkoper waarmee ze al in contact staan. Die verkoper krijgt daarbovenop alle beschikbare klantinformatie te zien voor de beste ondersteuning.

Met een slimme geautomatiseerde oplossing gaan voor de optimale klantinteractie? Ontdek nu binnen jouw bedrijf verhoogde operationele efficiëntie met Hanssens Beyond Telecom.

transparante klantcommunicatie

Een vooraanstaande sanitairproducent wilde transparanter communiceren met klanten. Maar om een klant tijdens een simpel telefoontje inzicht te geven in uitlopende thema’s zoals leveringsstatus, productinformatie, openstaande facturen en nog veel meer? Dat is een stevige uitdaging.

Hanssens Beyond Telecom hielp deze ambitieuze partner aan telefonie op maat. Klanten worden bij het bellen meteen doorverwezen naar de juiste persoon binnen de organisatie. Deze expert krijgt alle noodzakelijke informatie over de klantgeschiedenis, het product, de leveringsstatus en de recent gemelde klachten. En zo heeft jouw teamlid meteen alle inzichten om transparant te communiceren.

Net als deze sanitairproducent kiezen voor transparantie en efficiëntie? Ontdek hoe je met Hanssens Beyond Telecom jouw klantrelaties en bedrijfsprestaties verbetert.

intelligente routering van oproepen

Een klant uit de textielsector kampte met een veel voorkomende uitdaging: het voorkomen van doorverbindingen tussen bedrijven. Hanssens Beyond Telecom maakte een einde aan die problemen dankzij een systeem met intelligente routering voor oproepen.

Bel je voor het eerst naar onze textielpartner? Dan koppelt ons systeem automatisch historische data aan je telefoonnummer. Op die manier kunnen we werken aan slimme routering en krijgen klanten in de wachtrij real-time inzicht over het aantal bellers en  informatie over het bedrijf. Voorspelt het systeem een te lange wachttijd: dan krijgen klanten een terugbelverzoek of een voicebericht.

Het gevolg van deze succesvolle samenwerking: een efficiëntere dienstverlening voor dit textielbedrijf en duidelijk inzicht voor hun tevreden klanten. Met jouw organisatie een slimme routering-oplossing implementeren? De experts van Hanssens Beyond Telecom staan voor je klaar.

efficiëntie door data-integratie

Met relevante data jouw klanten nog beter bijstaan? Dit was de slimme vraag waarop een sanitairproductiebedrijf een antwoord zocht. Hanssens Beyond Telecom zocht mee naar de data-gedreven oplossing voor klantgerichte resultaten.

Vragen beantwoorden rond leveringsstatus, productinformatie of openstaande facturen? En wat als de klant aan de andere kant van de lijn al eerder een klacht had over een bepaald onderwerp? Hanssens Beyond Telecom zorgde voor optimaal data-inzicht voor de medewerkers van dit sanitairproductiebedrijf. Via een intuïtief dashboard krijgen ze meteen inzicht over alle relevante data. Zo ondersteunen ze hun klanten nog beter.

Benieuwd hoe data jouw klantenservice kan versterken? Ontdek met Hanssens Beyond Telecom data-integratie waarmee jij steevast gaat voor gelukkige klanten.

wat onze klanten zeggen

“We hebben nog maar weinig dergelijke snelle en vlotte samenwerking ervaren als met een partner als Hanssens. We zijn jullie enorm dankbaar voor de flexibiliteit en snelheid. En uiteindelijk is het ook een plezante samenwerking.”
Pascal De Spiegeleer, Product Sales Director bij Van Marcke
Van marcke
“Ik merk, sinds de invoer van een telefonie governance én ook door de trainingen, dat er binnen onze business units een soort van rust gecreëerd is. Dit komt uiteraard ook onze klantentevredenheid ten goede”
Ken Richings, ICT Operations Team Lead bij vanheede
Logo vanheede

Jouw specifieke uitdaging niet gevonden? Contacteer ons.

werknemerservaring

efficiëntie door data-integratie

Met relevante data jouw klanten nog beter bijstaan? Dit was de slimme vraag waarop een sanitairproductiebedrijf een antwoord zocht. Hanssens Beyond Telecom zocht mee naar de data-gedreven oplossing voor klantgerichte resultaten.

Vragen beantwoorden rond leveringsstatus, productinformatie of openstaande facturen? En wat als de klant aan de andere kant van de lijn al eerder een klacht had over een bepaald onderwerp? Hanssens Beyond Telecom zorgde voor optimaal data-inzicht voor de medewerkers van dit sanitairproductiebedrijf. Via een intuïtief dashboard krijgen ze meteen inzicht over alle relevante data. En zo ondersteunen ze hun klanten nog beter.

Benieuwd hoe data jouw klantenservice kan versterken? Ontdek met Hanssens Beyond Telecom data-integratie waarmee jij steevast gaat voor gelukkige klanten.

efficiënte dossierbehandeling

Ondanks een overvloed aan telefoongesprekken, toch gestroomlijnd gaan voor de ideale dossierbehandeling? Hanssens Beyond Telecom hielp een innovatief leasingkantoor aan hun oplossing op maat.

Dankzij data-analyse in het CRM-systeem van dit bedrijf worden de relevante telefoongesprekken van volledige dossiers automatisch doorgestuurd naar de salesafdeling. Zo kunnen zij, zonder eerst eindeloos te moeten spitten door de telefoontjes, dossiers sneller afronden. En de klanten met een onvolledig dossier? Die krijgen een vriendelijke reminder om hun online dossier te vervolledigen in de vorm van een voice-bericht.

Een slim systeem dat jouw salesteam ontzorgt en je workflows stroomlijnt? Ontdek met Hanssens Beyond Telecom hoe jij de efficiëntie van dossierbehandeling kan verbeteren.

hybride telefonie

Een ventilatiesysteemproducent zocht innovatieve telefonie-oplossingen voor hun grote administratie-en productieafdeling. Hanssens Beyond Telecom koos voor de ideale hybride aanpak om de hele organisatie te versterken.

Hanssens Beyond Telecom richtte voor de productieafdeling een DECT-systeem in voor efficiënte interne communicatie. Maar om ook in de uitgestrekte magazijnen kostenefficiënt overal bereikbaar te blijven, werd deze oplossing aangevuld met smartphones op een 4G-netwerk. In de administratieve afdeling gaven we dan weer vorm aan een cloud-telefonieoplossing om aan hun wensen tegemoet te komen.

Kortom: met een hybride setup omarm je het beste van twee of zelfs drie werelden. Hanssens Beyond Telecom bouwt voor jou de ideale hybride telefonie-oplossing zodat je geen enkele groeikans mist.

de optimale DECT-implementatie

Optimale bereikbaarheid verzekeren in grote magazijnen? Hanssens Beyond Telecom sloeg de handen ineen met een klant in de voedingssector. Samen gaven ze vorm aan een DECT-implementatie waar dit bedrijf bedrijfszeker op kan draaien.

Een DECT-netwerk dat foutloos draait, ook in een magazijn met veel metaal en koelinstallaties? Dat vraagt een uiterst nauwkeurige meting en opstelling. Daarnaast fungeert het niet enkel als communicatieplatform, maar ook voor het doorseinen van alarmen en het activeren van persoonsalarmen door medewerkers in noodsituaties. Vormgeven aan een DECT-oplossing op maat, was dus van cruciaal belang.

Ontdek nu hoe ook jouw organisatie kan genieten van een stabiele DECT-oplossing op maat met Hanssens Beyond Telecom.

koppelingen op maat

Een bedrijf uit de verzekeringswereld wilde hun eigen softwarepakket koppelen aan het overkoepelende communicatieplatform. Een uitdaging waarvoor ze bij Hanssens Beyond Telecom terecht konden.

Ons Research & Development team ontwikkelde meteen integratiesoftware op maat. Maar de klant kan van meer genieten dan enkel dit interessante softwarepakket in hun communicatieplatform. Bij inkomende gesprekken krijgen onthaalmedewerkers nu volop inzicht over de beller en kunnen ze met een klik de bijhorende dossiers openen.

Met de hulp van Hanssens Beyond Telecom ontdekte dit verzekeringskantoor een geïntegreerde oplossing om hun productiviteit te verhogen. Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Vraag je eerste gesprek aan en ontdek jouw oplossing op maat.

opleidingstraject in telefonie

Meer dan 1200 gebruikers opleiden om het meeste te halen uit de nieuwe telefonieverandering. Dat was de uitdaging waarmee onze Hanssens Education afdeling een bedrijf uit de nood hielp. Met behulp van vijftien opleidingen kon hun grote team klaargestoomd worden voor de toekomst van telefonie.

Na een grondige dry-run test wist de Hanssens Education afdeling vijftien opleidingen op maat van de organisatie te creëren. Via Teams kregen de 1200 gebruikers unieke inzichten in de mogelijkheden van de moderne telefonie die Hanssens Beyond Telecom voor hen inrichtte.

Zorgen dat ook jouw moderne telefonie-oplossing door je team gedragen wordt? Wij helpen jou graag op weg met opleidingen op maat die de toekomst binnen handbereik brengen.

wat onze klanten zeggen

“We hebben samen met Hanssens opleidingen georganiseerd voor alle collega's, toch een kritische succesfactor in het project. Aan het beperkte aantal vragen dat we via onze service desk binnenkrijgen, merken we dat de gebruikersadoptie groot is. De collega's vinden hun weg, en op die manier hebben we opnieuw een mooie stap gezet in onze geïntegreerde 'Modern Workplace'”
Ann Dhaenens, Team Lead Applications, Projects and Processes bij Vlerick
Small Vlerick logo coloured square aquablue yellow
“De oplossing ‘Hanssens Beyond Teams’, waarbij we kunnen bellen met Microsoft Teams via de cloud zonder te moeten investeren in een eigen infrastructuur, sprak mij meteen aan. Ook de klik met de Business Consultant was er direct. Tijdens de onderhandelingen kon er écht gebabbeld worden, in een open dialoog en sfeer. Hanssens voelde ook direct onze bezorgdheden aan en dachten met ons mee”
Gilles Callens, IT manager VMA
Vma
“DECT is misschien een traditioneel systeem, maar het werkt gewoon. De oplossing is stabiel, is eenvoudig in gebruik voor iedereen en – last but not least - we zijn overal bereikbaar. En daar draait het uiteindelijk om.”
Arthur Warnez, HSE-Officer & IT-coördinator
Warnez
“We kozen Mitel SIP-DECT niet enkel en alleen voor de productieomgeving en onze diepvriezers van -24°C. We wilden deze oplossing doortrekken over de volledige locatie. Zowel binnen in de kantoren én tot in de verste uithoeken van onze site.”
Jørgen Trauwaen, group IT-director d’Arta
D Arta logo

Jouw specifieke uitdaging niet gevonden? Contacteer ons.

jouw bedrijf ook naar het hoogste niveau tillen op communicatievlak