Hanssens - beyond telecom

hanssens education

classroom trainingen

Hanssens - Placheolder

“If you want to make enemies, try to change something”

Woodrow Wilson

Steeds meer organisaties stappen af van het gekende klassieke telefonieverhaal en kiezen voor nieuwe communicatietools. En nieuwigheden botsen nu eenmaal vaak op weerstand. Om van een succesvolle transitie te kunnen spreken spelen de medewerkers hier een cruciale rol. Via een User Adoption traject worden gebruikers bewust van de voordelen van nieuwe communicatiemiddelen, leren ze hiermee werken en wordt er voor gezorgd dat ze er blijven mee werken en niet teruggrijpen naar oude gewoontes.

 

hanssens education

 

Het Hanssens Education team is een volwaardige afdeling binnen Hanssens en ondersteunt organisaties, bedrijven en overheden:

  • enerzijds tijdens de implementatie van een communicatieproject. We zoeken naar quick-wins, begeleiden en ondersteunen hen op hun tempo en houden het altijd zo eenvoudig mogelijk.

  • anderzijds via losstaande klassikale opleidingen, waarbij we naast onze klanten ook andere geïnteresseerden willen ondersteunen en ontzorgen 

agenda classroom trainingen

datum binnenkort

ROGER365 Attendant Console voor MS Teams

 

omschrijving

ROGER365.io maakt van Microsoft Teams de centrale communicatie hub in jouw organisatie. De Attendant Console-interface zorgt er voor dat het doorverbinden van inkomende gesprekken naar collega's efficiënt en snel kan gebeuren. 

objectieven

Na deze opleiding kan je als onthaal- of dienstmedewerker aan de slag met ROGER365 en beheers je de verschillende functionaliteiten en instellingen.

doelgroep

Medewerkers van bedrijven, overheden en organisaties die reeds bellen met Teams in combinatie met ROGER365

inhoud

  • Inleiding Roger365
  • Overzicht attendant console en functionaliteiten
  • Een oproep beantwoorden
  • Mogelijkheden rond doorverbinden
  • Wrap-up time
  • Kalender raadplegen van collega's
  • Call back mails naar collega's
  • Supervisor module
  • Reporting module
donderdag 22 februari 2024

Hanssens Beyond Cloud

 

omschrijving

Hanssens Beyond Cloud is een cloudtelefonie oplossing van Hanssens Beyond Telceom. Met HBC communiceer je wanneer, waar en hoe je wil. Deze applicatie voor je desktop en/of smartphone bevat onder andere geïntegreerde spraak-, chat-, bereikbaarheids- en beschikbaarheidsfunctionaliteiten die zorgen voor een naadloze communicatie met je collega’s.

objectieven

Na deze opleiding kan je bellen met Hanssens Beyond Cloud en beheers je de verschillende functionaliteiten en instellingen.

doelgroep

Medewerkers van bedrijven, overheden en organisaties die reeds bellen met Hanssens Beyond Cloud of die starten met Hanssens Beyond Cloud .

inhoud

  • Inleiding tot Hanssens Beyond Cloud
  • Desktop app
  • Call controls
  • Statussen
  • Call queues
  • Historiek
  • Contacten
  • Chat
  • Vergaderen
  • Instellingen
  • Vaste toestellen
  • Q&A
donderdag 28 maart 2024

Luware Attendant Console voor onthaalmedewerkers

 

omschrijving

Luware Attendant Routing is een onthaalapplicatie in Microsoft Teams. Onthaalmedewerkers zijn vaak het eerste aanspreekpunt en zetten de toon voor een aangename klantbeleving. Met Luware Attendant Console kan je eenvoudig doorverbinden met één klik, wachtrijen beheren, de presence van collega's raadplegen, zoeken in agenda's... en dat allemaal via een handig dashboard.

objectieven

Na deze opleiding kan je overweg met Luware Attendant Console en beheers je de verschillende functionaliteiten en instellingen.

doelgroep

Onthaalmedewerkers van bedrijven, overheden en organisaties die reeds bellen met Teams of die starten met Teams Calling en Luware Attendant Console gebruiken voor het onthaal.

inhoud

  • Wat is Luware Attendant Console
  • Overzicht onthaalconsole en functionaliteiten
  • Een oproep beantwoorden
  • Mogelijkheden rond doorverbinden
    • Veilig/blind doorverbinden
    • Consulteren en doorverbinden
  • Varia
    • Kalender collega's raadplegen
    • Call back mail versturen
  • ...
donderdag 18 april 2024

Mitel MiCollab

 

omschrijving

Met Micollab communiceer je wanneer, waar en hoe je wil. Deze applicatie voor je desktop en/of smartphone bevat onder andere geïntegreerde spraak-, chat-, bereikbaarheids- en beschikbaarheidsfunctionaliteiten die zorgen voor een naadloze communicatie met je collega’s.

objectieven

Na deze opleiding kan je bellen met Mitel Micollab en beheers je de verschillende functionaliteiten en instellingen.

doelgroep

Medewerkers van bedrijven, overheden en organisaties die reeds bellen met MiCollab of die starten met MiCollab.

inhoud

  • Inleiding tot Micollab
  • Wat is een softphone en wat zijn de voordelen
  • Statussen? Uniform of op maat van de gebruiker
  • Oproepen via Micollab
  • Functies tijdens het gesprek (doorschakelen, in wacht, conferentie, ...)
  • Contactpersonen (Notify, sync server)
  • Geschiedenis
  • Instellingen: kalender integratie, Schema's, Sneltoetsen, ...
  • EHDU
30 mei 2024

bellen met Microsoft Teams

 

omschrijving

Steeds meer bedrijven en organisaties stappen af van de klassieke telefooncentrale met vaste toestellen en kiezen voor meer gebruiksvriendelijke en flexibile oplossingen. Ook Microsoft Teams kan ingezet worden als een volwaardig telefoniesysteem voor je organisatie. Microsoft Teams is een werkplek voor chats, video meetings, het sharen van documenten én ook telefonie. Met Teams kan je dus  bellen naar externe nummers én kan je gebruik maken van alle functies die je van een traditionele telefooncentrale gewoon bent.

objectieven

Na deze opleiding kan je bellen met Microsoft Teams en beheers je de verschillende functionaliteiten en instellingen.

doelgroep

Medewerkers van bedrijven, overheden en organisaties die reeds bellen met Teams of die starten met Teams Calling.

inhoud

  • Inleiding tot Microsoft Teams Calling
  • Hoe een oproep starten
  • Hoe een oproep beantwoorden
  • Functies tijdens een gesprek (doorschakelen, in wacht zetten ...)
  • Call Queues
  • Voicemail
  • Instellingen rond beantwoorden van oproepen: bij afwezigheid, niet opnemen...
  • Statussen in Teams en impact op telefonie
  • Teams Mobile app

"Vlerick Business School heeft samen met Hanssens opleidingen georganiseerd voor alle collega's, toch een kritische succesfactor in het project. Aan het beperkte aantal vragen dat we via onze service desk binnenkrijgen, merken we dat de gebruikersadoptie groot is. De collega's vinden hun weg, en op die manier hebben we opnieuw een mooie stap gezet in onze geïntegreerde 'Modern Workplace'.”

Ann Dhaenens, Team Lead Applications, Projects and Processes bij Vlerick

lees de Vlerick case

praktisch

locatie & tijdstip

  • Hanssens Inspiration Center
  • Hof ter Weze 4, 8800 Roeselare
  • start: 9u00
  • einde: 12u00

 

prijzen & deelnemers

  • GRATIS voor klanten met een SLA contract
  • 195 EUR per professional
  • max. 10 deelnemers per sessie
  • geen KMO-portefeuille

 

inbegrepen

  • lesmateriaal
  • ontbijt & pauze
  • parking

 

Heb je een vraag? Stuur een mailtje naar education@hanssensbeyond.be

registreer je voor een opleiding


Facturatie:


Keuze classroom training