Hanssens - beyond telecom

hanssens beyond cloud

bellen via de cloud, met onze gekende service, aan een voordelig tarief per maand

Hanssens Beyond Cloud (HBC) is een full cloud voice platform met focus op gebruiksgemak en flexibiliteit. Een échte Hanssens oplossing die onze 30 jaar ervaring en specialisatie in telecommunicatie voor grote organisaties in één hapklaar pakket bundelt.

full cloud experience

 

  • dat is bellen via de 'hanssens cloud'
  • naar vaste en mobiele nummers
  • zonder telefooncentrale
  • inclusief onze alombekende full service

 

hanssens beyond cloud

en dat allemaal inclusief deze features

bellen via de cloud

bel naar vaste en mobiele nummers via de Hanssens Cloud

UC clients

Bellen, video en presence via UC softphone op PC, iOS en Android

onbeperkt bellen in België

bel zonder zorgen naar vaste en mobiele nummers

voordelig bellen wereldwijd

voordelig hanssens tariefplan voor internationale oproepen

veilig en betrouwbaar

secure opgezet in Microsoft Azure

database-integratie

basiskoppeling met jouw ERP en CRM pakket

persoonlijke service

SLA op het volledige communicatieplatform

flexibel & schaalbaar

snel en gemakkelijk extra gebruikers toevoegen

hoe werkt Hanssens beyond Cloud?

 

  • volledig opgezet in een veilige en stabiele Microsoft Azure omgeving in de cloud

  • 100% jouw eigen virtuele telefooncentrale, je deelt ze met niemand

  • werkt met eigen SIP-trunks, geen nood meer aan analoge of ISDN-lijnen of SIP trunks van traditionele operatoren

  • je bent steeds bereikbaar op je eigen vast telefoonnummer, zelfs al bel je vanuit het buitenland

  • bellen via de softphone op je pc en/of via een vast toestel

Hanssens - Placeholder

een cloud oplossing met ongeziene functies

 

  • UC client voor elke gebruiker
  • 'one-number' concept
  • uitgebreide chat functie
  • slim jouw bereikbaarheid beheren
  • altijd op de hoogte van collega's
  • contacten steeds up-to-date dankzij de database-koppeling
  • alle functionaliteiten standaard beschikbaar: voice, video, IVR, chat... 

hanssens beyond cloud is een hosted oplossing, dus…

 

  • er is geen fysieke telefooncentrale nodig
  • er zijn geen fysieke servers nodig
  • er zijn geen contracten met operatoren
  • er zijn geen aparte facturen per verbruik
  • er is geen limiet op het aantal gesprekskanalen
  • Hanssens Telecom nv is een erkende operator bij het BIPT

 

slimmer communiceren?

contacteer onze experts