Hanssens - beyond telecom

Luware Routing

call queuing, slimme routering en attendant console voor Microsoft Teams

Specifieke functionaliteiten zoals geavanceerde routering, een operator console en een contactcenterapplicatie zijn standaard niet aanwezig in de Microsoft Teams. Met Luware Nimbus kan je je Teams omgeving uitbreiden met een intuïtieve customer service-oplossing.

Luware Routing 

 

Luware Routing voegt uitgebreide wachtrij- en routeringsfuncties toe aan Teams, waaronder:

  • een visuele workflow-editor voor wachtrijen
  • IVR's / Auto Attendants
  • openingsuren
  • rapportage
  • en zelfs CRM-integratie

Luware Attendant Console 

 

De eerste native attendant console voor Teams. Onthaalmedewerkers zijn vaak het eerste aanspreekpunt en zetten de toon voor een aangename klantbeleving. Met Luware Attendant Console kan je eenvoudig:

  • doorverbinden met één klik
  • wachtrijen beheren
  • de presence van collega's raadplegen,
  • zoeken in agenda's
  • en dat allemaal via een handig dashboard

Hoofdnummers of servicelijnen worden automatisch gedistribueerd naar een beschikbaar teamlid via Luware Routing - gebruikers kunnen vervolgens oproepen aannemen of doorschakelen met behulp van de Attendant Console.

 

native Teams integratie

Luware Nimbus maakt gebruik van de Microsoft Graph API en de modernste technologie. Nimbus draait op Azure en is gebouwd op Azure, wat de volledige kracht van het Microsoft-ecosysteem en Teams naar uw scenario's voor wachtrijen en routering van gesprekken brengt.

wil je ook kennis maken met de hanssens experience ?

contacteer onze experts