Hanssens - beyond telecom

customer experience & contact center

creëer de beste klantenervaring in de communicatie met je organisatie
Hanssens - Placeholder
In een wereld waarin klantervaring een topprioriteit geworden is, is een modern, intuïtief, intelligent en persoonlijk contactcenter essentieel.
Het draait allemaal om emotie, beleving en het verhaal dat je je klant kan vertellen over je product of dienst. Klanten willen uiterst relevante en zeer persoonlijke ervaringen met organisaties. Die klantervaring of ‘customer experience’, is de som van alle interacties van de klant met je organisatie. Van telefonische oproepen en Messenger berichten tot het opvolgen van e-mails en chatbots.
Millennials communiceren liever via chat, social media en video. Deze verschuivingen brengen nieuwe uitdagingen en kansen met zich mee. In de eerste plaats in de manier waarop jij communiceert met jouw klanten.
Hanssens - Placeholder

omnichannel contact center

Terwijl een call center zich enkel en alleen focust op voice, biedt een modern contact center ondersteuning die verder reikt dan telefonie alleen. Met onze omnichannel contact center oplossing verbinden we afzonderlijke platformen zoals spraak, e-mail, chatbots, AI en social media tot één communicatieoplossing. Die omnichannelervaring doet de grenzen tussen de verschillende kanalen vervagen en creëert zo een naadloze en uniforme ervaring voor je klanten.

de mogelijkheden met onze contact center-oplossing

Script Engine: maakt het mogelijk om callflows of gespreksstromen te automatiseren en optimaliseren.
Business applicaties integratie: zoals ERP, CRM, ticketingsystemen, enz.
Social media integratie: Facebook Messenger, WhatsApp, Twitter...
Internet of Things (IoT) integratie: machines een ‘stem' geven
Chatbots: slimme dynamische virtuele agenten aangestuurd door Artificiële Intelligentie (AI)
Realtime monitoring: analyseer en stuur de prestaties van agents bij
Historische rapportering: verwerf nuttige inzichten rond de ‘buyer journey' van je klant
Omnichannel routing: een gesprek starten op het ene kanaal en deze naadloos verderzetten op een ander
Hanssens - Placeholder
Mitel heeft een partnership met Google in functie van intelligent customer experience. Die samenwerking houdt in dat onder andere Artificiële Intelligentie (AI) en Machine Learning worden toegevoegd aan de contact center oplossingen.
De mogelijkheden die voortvloeien uit artificiële intelligentie, Internet of Things, spraakanalyse en Natural Language Processing leggen de lat nog hoger voor organisaties. Geen wonder dus dat het complexer is dan ooit om een modern contactcenter op te zetten.
Hanssens - Placeholder

slimmer communiceren?

contacteer onze experts