Hanssens - beyond telecom

we maken jouw organisatie nog efficiënter en klantvriendelijker

Hanssens - Placheolder

hoe gaan we te werk?

audit

analyse huidige werking, behoeftes en doelstellingen

Een audit hangt qua duur af van de scope van het project en resulteert in een rapport met aanbevelingen. Dit kan zowel voor, tijdens als na een project. Het doel van deze audit is uw bedrijf te helpen naar een hoger communicatieniveau op vlak van infrastructuur & efficiëntie en wordt telkens met de klant besproken via een rapport alvorens de integratie plaats vindt.
 
operatoren

provider consultancy

Wij adviseren en helpen jou kiezen welke provider het meest geschikt is voor jouw organisatie. Wij geven onafhankelijk advies op vlak van operator diensten.
 
PRINCE2

project management

Al sinds begin 2010 gebruiken wij het PRINCE2 principe als gestructureerde projectmanagementmethode. Door alle projecten op een uniforme manier te verwerken maken we deze beter vergelijkbaar, overdraagbaar en overzichtelijk. 

Dit gebeurt in 3 hoofdfases:

  • Design: gegevensverzameling en scope bepalen
  • Opbouw: de scope programmeren, in testfase zetten en in as-built dossier gieten
  • Uitrol: op afgesproken datum de oplossing gefaseerd in dienst stellen
 
hanssens education

user adoption

Een onderdeel waar Hanssens uitermate veel aandacht aan besteedt. Het succes van verandering hangt grotendeels af van de manier waarop gebruikers een nieuwe oplossing zicht toe-eigenen. Nieuwe technologie integreren die uiteindelijk niet wordt gebruikt is de meest voorkomende reden van het niet slagen. Met User Adoption focussen we ons op eindgebruikers zoals onthaalmedewerkers, agenten en medewerkers binnen een UC-omgeving. Diit doen we o.a. via:

  • Training: via opleiding en aangepaste documentatie, handleidingen en FAQ’s
  • Bewustwording: creëren bewustwording, vertalen in quick wins en opzetten interne communicatie
 
SLA op maat

service support

Na het opleveren is het belangrijk om een perfecte werking van het communicatieplatform te kunnen garanderen. Daarom vertrouwt bijna 100% van onze klanten op één van onze serviceovereenkomsten waarbij een snelle service in combinatie met een sterke bereikbaarheid gecombineerd wordt met het up-to-date houden van het systeem. Diverse mogelijkheden op maat van elke klant zijn beschikbaar zoals proactieve services en managed services.
 

wil je ook een stap verder gaan ?

contacteer onze experts