Hanssens - beyond telecom

Hanssens TOPdesk Extender for ROGER365.io

De Hanssens TOPdesk Extender for ROGER365.io brengt TOPdesk-bellergegevens, recente tickets en nieuwe ticketsnelkoppelingen rechtstreeks naar Microsoft Teams. Dit maakt directe identificatie van de beller mogelijk en maakt het gemakkelijk om TOPdesk-tickets te bekijken, te openen en aan te maken.

Ondanks de zeer sterke mogelijkheden en uitbreidingen die ROGER365.io biedt aan organisaties die Microsoft Teams als centraal communicatieplatform gebruiken, gaat Hanssens nog een stap verder op het vlak van software-integraties met belangrijke CRM/ERP/ticketing applicaties. De HT TOPdesk extender biedt gebruikers van ROGER365.io een 360° customer view van de beller. Dit verhoogt de efficiëntie van elke communicatie en geeft jouw klanten een uitzonderlijke ervaring. Uw agenten zijn onmiddellijk op de hoogte van de situatie, zonder zelfs maar de ROGER365.io applicatie te verlaten.


TOPdesk Marketplace

Meer info over de Hanssens TOPdesk Extender for ROGER365.io kan je terugvinden in de Marketplace.

Herbekijk de TOPdesk webinar

In deze LinkedIn live sessie heeft Kristie Mechielsen van TOPdesk het samen met Tom en Steven van Hanssens Beyond Telecom het over hoe je je klantenervaring kunt verbeteren door je servicemanagement oplossing te integreren met je communicatiesysteem.

wil je ook kennis maken met de hanssens experience ?

contacteer onze experts