Hanssens - beyond telecom

employee experience

goed en graag werken met de juiste tools

De laatste jaren, en niet op zijn minst door de pandemie, is het welzijn van de medewerker zeer hoog op de to do van onze klanten gekomen. Medewerkers zijn vaak op veel flexibele manieren aan het werk. De vaste telefoon op bureau is niet meer het centrale communicatiemiddel. Er wordt thuis gewerkt, er wordt gewerkt wanneer de klant het nodig acht, er wordt mobieler gewerkt…en dit niet altijd in de meeste optimale omstandigheden.

Nieuwe technologieën integreren is één ding. Er voor zorgen dat jouw medewerkers oprecht en enthousiast aan de slag gaan met nieuwe tools is vaak een grote uitdaging. En ook daar heeft Hanssens zich op georganiseerd met de Hanssens Education afdeling. Daar ligt de focus op het helpen met het introduceren van deze technieken en dus jou te ondersteunen in elk change management traject. Een heel belangrijk element hierin is de ‘user adoption’ waarbij de trainingstrajecten vooral focussen op de user experience voor elke gebruiker en niet het technisch aspect. Medewerkers die goed en graag werken met de communicatie oplossing zijn happy people en zorgen voor minder ticketjes bij de interne IT helpdesk. Van een win-win gesproken.

De juiste tool voor elke medewerker in elke situatie is hier de ‘key to succes’: mobiel, op kantoor, via teams, op pc, via tablet,…en daarboven op zorgen we er graag voor dat dit alles zo naadloos mogelijk samenwerkt. Ook met de CRM of ERP software waar ze dagelijks gebruik van maken.

wil je ook kennis maken met de hanssens experience ?

contacteer onze experts